Oferta pracy na stanowisko specjalista/ka ds. sprzedaży i organizacji widowni

Oferta pracy na stanowisko specjalista/ka ds. sprzedaży i organizacji widowni

Ogłaszamy nabór na stanowisko: Specjalista/ka ds. sprzedaży i organizacji widowni

 

NABÓR ZAKOŃCZONY

 

Miejsce pracy: Dział Sprzedaży i Organizacji Widowni

 

Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

 

Wymagania:

 

  1. Wykształcenie – preferowane w zakresie marketingu i sprzedaży.
  2. Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  5. Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, zaangażowanie, samodzielność.

 

 

Zakres obowiązków:

 

  1. Organizowanie przedstawień w Teatrze, w tym w razie potrzeby pełnienie dyżurów w czasie trwania przedstawień.
  2. Organizowanie przedstawień, koncertów i innych imprez w ramach sceny impresaryjnej.
  3. Bieżąca obsługa widzów i udzielanie pomocy w zakresie rezerwacji i zakupu biletów.
  4. Obsługa programu do sprzedaży, realizacja i sprawdzanie raportów sprzedażowych.
  5. Sprawdzanie dostępności aktorów gościnnych na etapie tworzenia planów repertuarowych.
  6. Opracowanie koncepcji nowych form i skutecznych metod współpracy Teatru z widzem.
  7. Zapewnienie frekwencji na widowni oraz wpływów do kasy Teatru.
  8. Sprzedaż biletów, prowadzenie różnych form sprzedaży biletów, w tym sprzedaży bezpośredniej z uwzględnieniem nowych metod sprzedażowych.
  9. Dystrybucja wydawnictw teatralnych: repertuarów, ulotek, plakatów oraz innych materiałów reklamowych, przy współpracy z innymi pracownikami Działu.
  10. Sporządzanie umów cywilnoprawnych związanych z zadaniami działu, między innymi dotyczących obsługi spektakli w zakresie sprawdzania biletów, obsługi przedstawień Teatru w zakresie ppoż., obsługi szatni itp.
  11. Współpraca ze szkołami, instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie działań teatralnych i okołoteatralnych.
  12. Koordynacja i nadzór nad imprezami obcymi w siedzibie Teatru.
  13. Tworzenie i rozwój systemów sprzedaży w bazie oraz w terenie, które zapewnią Teatrowi realizację założonych w tej dziedzinie planów.
  14. Organizacja widowni wraz z jej obsługą (szatniarze, bileterzy, strażak) na scenach Teatru oraz poza siedzibą Teatru, zgodnie z miesięcznymi planami repertuarowymi.
  15. Prowadzenie ewidencji liczby widzów na przedstawieniach oraz wpływów finansowych z poszczególnych przedstawień.
  16. Aktywny udział w życiu Teatru oraz działaniach inicjowanych przez Teatr, w tym:a) analiza bieżącego repertuaru Teatru oraz zdobywanie wiedzy na temat granych i będących w przygotowaniu przedstawień Teatru,b) uczestnictwo w próbach i przedstawieniach,

    c) pełnienie dyżurów podczas innych wydarzeń organizowanych przez Teatr.

  17. Sprzedaż usług kulturalnych należących do statutowej działalności Teatru, zarówno w siedzibie Teatru, jak i poza jego siedzibą.

 

Oferujemy:

 

  1. Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę.
  2. Pracę w zaangażowanym zespole.
  3. Wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego i prowizji.
  4. Benefity pracownicze (m.in. dofinansowanie do wypoczynku wakacyjnego oraz dofinansowanie do karty MultiSport).

 

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. Życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji i potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, które znajdują się w moich dokumentach aplikacyjnych niewymienionych w art. 221 §1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie zgodnie z art. 221 §4 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji/przesłuchania przez Administratora tj. Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elektrycznej 12, 15-080 Białystok. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych znajdującą się w Polityce Prywatności Administratora opublikowaną na stronie internetowej: https://dramatyczny.pl/polityka-prywatnosci/.”

 

 

  1. Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
  2. Dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje.
  3. Oferty (z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego) należy złożyć w kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Specjalista/ka ds. sprzedaży i organizacji widowni” w Sekretariacie Teatru, w godz. od 8.00 do 15.00 lub przesłać listem poleconym na adres: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku, ul. Branickiego 15, 15-085 Białystok do 2 sierpnia br.

 

Planowany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień br.