Oferta pracy na stanowisko specjalista/ka ds. sprzedaży i organizacji widowni
Ogłaszamy nabór na stanowisko: Specjalista/ka ds. sprzedaży i organizacji widowni
NABÓR ZAKOŃCZONY
Miejsce pracy: Dział Sprzedaży i Organizacji Widowni
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Wymagania:
- Wykształcenie – preferowane w zakresie marketingu i sprzedaży.
- Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, zaangażowanie, samodzielność.
Zakres obowiązków:
- Organizowanie przedstawień w Teatrze, w tym w razie potrzeby pełnienie dyżurów w czasie trwania przedstawień.
- Organizowanie przedstawień, koncertów i innych imprez w ramach sceny impresaryjnej.
- Bieżąca obsługa widzów i udzielanie pomocy w zakresie rezerwacji i zakupu biletów.
- Obsługa programu do sprzedaży, realizacja i sprawdzanie raportów sprzedażowych.
- Sprawdzanie dostępności aktorów gościnnych na etapie tworzenia planów repertuarowych.
- Opracowanie koncepcji nowych form i skutecznych metod współpracy Teatru z widzem.
- Zapewnienie frekwencji na widowni oraz wpływów do kasy Teatru.
- Sprzedaż biletów, prowadzenie różnych form sprzedaży biletów, w tym sprzedaży bezpośredniej z uwzględnieniem nowych metod sprzedażowych.
- Dystrybucja wydawnictw teatralnych: repertuarów, ulotek, plakatów oraz innych materiałów reklamowych, przy współpracy z innymi pracownikami Działu.
- Sporządzanie umów cywilnoprawnych związanych z zadaniami działu, między innymi dotyczących obsługi spektakli w zakresie sprawdzania biletów, obsługi przedstawień Teatru w zakresie ppoż., obsługi szatni itp.
- Współpraca ze szkołami, instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie działań teatralnych i okołoteatralnych.
- Koordynacja i nadzór nad imprezami obcymi w siedzibie Teatru.
- Tworzenie i rozwój systemów sprzedaży w bazie oraz w terenie, które zapewnią Teatrowi realizację założonych w tej dziedzinie planów.
- Organizacja widowni wraz z jej obsługą (szatniarze, bileterzy, strażak) na scenach Teatru oraz poza siedzibą Teatru, zgodnie z miesięcznymi planami repertuarowymi.
- Prowadzenie ewidencji liczby widzów na przedstawieniach oraz wpływów finansowych z poszczególnych przedstawień.
- Aktywny udział w życiu Teatru oraz działaniach inicjowanych przez Teatr, w tym:a) analiza bieżącego repertuaru Teatru oraz zdobywanie wiedzy na temat granych i będących w przygotowaniu przedstawień Teatru,b) uczestnictwo w próbach i przedstawieniach,
c) pełnienie dyżurów podczas innych wydarzeń organizowanych przez Teatr.
- Sprzedaż usług kulturalnych należących do statutowej działalności Teatru, zarówno w siedzibie Teatru, jak i poza jego siedzibą.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę.
- Pracę w zaangażowanym zespole.
- Wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego i prowizji.
- Benefity pracownicze (m.in. dofinansowanie do wypoczynku wakacyjnego oraz dofinansowanie do karty MultiSport).
Wymagane dokumenty:
- Życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji i potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, które znajdują się w moich dokumentach aplikacyjnych niewymienionych w art. 221 §1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie zgodnie z art. 221 §4 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji/przesłuchania przez Administratora tj. Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elektrycznej 12, 15-080 Białystok. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych znajdującą się w Polityce Prywatności Administratora opublikowaną na stronie internetowej: https://dramatyczny.pl/polityka-prywatnosci/.”
- Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
- Dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje.
- Oferty (z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego) należy złożyć w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista/ka ds. sprzedaży i organizacji widowni” w Sekretariacie Teatru, w godz. od 8.00 do 15.00 lub przesłać listem poleconym na adres: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku, ul. Branickiego 15, 15-085 Białystok do 2 sierpnia br.
Planowany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień br.