Oferta pracy – specjalista ds. komunikacji i promocji
Ogłaszamy nabór na stanowisko: Specjalista/ka ds. komunikacji i promocji
Miejsce pracy: Dział Komunikacji i Marketingu
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane: komunikacja, marketing, dziennikarstwo lub filologia polska.
- Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Biegłość w tworzeniu i redagowaniu tekstów oraz prezentacji o charakterze promocyjno-informacyjnym.
- Sprawne poruszanie się w obszarach social mediów i platform społecznościowych.
- Biegłość w obsłudze programów pakietu MS Office, w tym programów graficznych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, samodzielność, zmysł estetyczny, zdolności komunikacyjne.
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie angażującego contentu na stronie internetowej oraz kanałach social media.
- Kreowanie i obsługa wydarzeń teatralnych oraz okołoteatralnych na profilu FB.
- Prowadzenie profilu Teatru na Instagramie.
- Bieżąca aktualizacja treści strony www na podstawie otrzymanych materiałów.
- Opracowywanie form i koncepcji przedsięwzięć artystycznych podejmowanych przez Teatr.
- Tworzenie projektów graficznych docelowo publikowanych na stronie www, profilach w mediach społecznościowych oraz portalach partnerów Teatru.
- Realizacja działań z zakresu Public Relations – budowanie pozytywnego wizerunku Teatru.
- Koordynacja przygotowywania wydawnictw teatralnych np. repertuarów, ulotek, plakatów oraz innych materiałów promocyjnych.
- Koordynowanie dokumentacji fotograficznej, rejestracji video oraz wsparcie w realizacji trailerów reklamowych nowych produkcji teatralnych.
- Organizacja imprez towarzyszących spektaklom oraz innym wydarzeniom.
- Dystrybucja materiałów informacyjnych Teatru.
- Dbanie o jakość i terminową realizację wykonywanych zadań.
- Aktywny udział w życiu Teatru oraz działaniach inicjowanych przez Teatr, w tym:
- – uczestnictwo w próbach i przedstawieniach
– pełnienie dyżurów podczas innych wydarzeń organizowanych przez Teatr
– analiza bieżącego repertuaru Teatru oraz śledzenie granych i będących w przygotowaniu przedstawień
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie.
- Pracę w zaangażowanym zespole.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji i potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.
- Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
- Dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje.
- Oferty (z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego) należy złożyć w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista/ka ds. komunikacji i promocji ” w Sekretariacie Teatru, w godz. od 8.00 do 15.00 lub przesłać listem poleconym na adres: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku, ul. Branickiego 15, 15-085 Białystok do 10 listopada br.
Klauzula informacyjna – kandydaci do pracy
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuje się, że:
- Administratorem Danych Osobowych Pani/Pana danych osobowych (dalej ADO) jest Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elektrycznej 12, 15-080 Białystok,
- Kontakt z ADO możliwy jest pod adresem: ul. Elektryczna 12, 15-080 Białystok,
85-74-99-198, e-mail sekretariat@dramatyczny.pl, - Inspektor Ochrony Danych powołany przez ADO jest dostępny pod adresem email: iod@dramatyczny.pl, nr telefonu 85-74-99-198
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w celu przeprowadzenia rekrutacji
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów lub na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych
- Pani/Pana dane nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
- Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania rekrutacji, nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody
- Ma Pani/Pan prawo do żądania od ADO dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania. W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo żądania usunięcia danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych osobowych.
- Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan obowiązany do podania danych, a niepodanie danych uniemożliwia przeprowadzenie procesu rekrutacji z Pani/Pana udziałem
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany przy podejmowaniu decyzji, w tym nie będą profilowane.