Oferta pracy: specjalista ds. kadr
Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: specjalista ds. kadr.
Wymagania stawiane kandydatom:
1. wykształcenie wyższe magisterskie, specjalność: Prawo pracy
2. doświadczenie w pracy na stanowisku kadrowego (co najmniej 4 lata),
3. znajomość zagadnień z zakresu:
– prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
– ustawy o prawie autorskim,
– ochrony danych osobowych,
– ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
– ustawy o finansach publicznych
– umiejętność obsługi programu Symfonia Kadry i Płace i programu Płatnik,
Wymagania dodatkowe:
1. dobra znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office),
2. znajomość programu Symfonia Kadry i Płace,
3. znajomość programu Płatnik,
4. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
5. umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, dokładność.
Zakres zadań:
1. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej,
2. Kompleksowe prowadzenie oraz przechowywanie akt osobowych pracowników,
3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zawieraniem, zmianą i rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło,
4. Ustalanie uprawnień pracowników do: urlopu wypoczynkowego, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej oraz innych uprawnień wynikających ze stosunku pracy,
5. Rozliczanie czasu pracy pracowników – specyfika planowania i rozliczania czasu pracy w instytucji kultury,
6. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.
7. Wystawianie poleceń wyjazdu służbowego oraz prowadzenie rejestru delegacji,
8. Przygotowywanie we współpracy z bezpośrednimi przełożonymi zakresów czynności pracowników,
9. Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie związanym z uprawnieniami pracowników do emerytur i rent,
10. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, raporty dla pracowników,
11. Sporządzanie wszelkich sprawozdań do GUS-u związanych ze sprawami kadrowo-płacowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
12. Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do PFRON i przesyłanie ich droga elektroniczną,
13. Prowadzenie ewidencji odbytych prób i spektakli w systemie Symfonia Kadry i Płace,
14. Sporządzanie planu szkoleń,
15. Nanoszenie wszelkich zmian w regulaminie organizacyjnym, pracy, wynagradzania oraz w innych dokumentach regulujących prace Teatru oraz przedkładanie ich do akceptacji odpowiednim organom,
16. Sporządzanie listy wynagrodzeń z umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło w przypadku nieobecności osoby odpowiedzialnej za wykonanie tych prac.
17. Koordynacja realizacji zadań kontroli zarządczej w Teatrze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 4 grudnia 2013 r. na adres kadry@dramatyczny.pl
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji , zgodnie z Ustawą z dnia 1997.08.29 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.