Oferta pracy – Kierownik Działu Komunikacji i Marketingu
Ogłaszamy nabór na stanowisko: Kierownik Działu Komunikacji i Marketingu
Miejsce pracy: Dział Komunikacji i Marketingu Teatru Dramatycznego
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe, adekwatne do rodzaju prowadzonej działalności.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku (zwłaszcza w kierowaniu zespołami sprzedażowymi).
- Zdolności analityczne.
- Znajomość narzędzi do tworzenia kampanii sprzedażowych.
- Doskonała znajomość i obsługa środowiska mediów społecznościowych.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Umiejętność pracy zespołowej, zaangażowanie i duża motywacja do pracy, samodzielność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność kierowania zespołem, komunikatywność, rzetelność.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało m.in.
- Tworzenie strategii oraz opracowanie kreacji i treści działań e-marketingowych Teatru.
- Realizacja działań z zakresu Public Relations – budowanie pozytywnego wizerunku Teatru.
- Tworzenie strategii marketingowych obecności Teatru w mediach społecznościowych oraz analiza efektów tych działań.
- Opracowywanie koncepcji nowych form i skutecznych metod współpracy Teatru z widzem.
- Programowanie, planowanie oraz organizowanie przedstawień w Teatrze i w terenie w porozumieniu z Dyrektorem Teatru, Kierownikiem Działu Technicznego oraz specjalistą ds. koordynacji pracy artystycznej.
- Koordynacja przygotowywania i dystrybucji wydawnictw teatralnych: repertuarów, ulotek, plakatów oraz innych materiałów promocyjnych.
- Koordynacja pracy bileterów – szatniarzy oraz pracowników kasy biletowej.
- Prowadzenie całości spraw dotyczących sprzedaży biletów na przedstawienia teatralne i inne wydarzenia artystyczne.
- Analiza bieżąca i okresowa wskaźników liczby widzów oraz wpływów za spektakle.
- Prowadzenie rejestru premier, liczby widzów oraz wpływów z poszczególnych spektakli.
- Opracowywanie planów niezbędnych do sporządzenia planu budżetowego Teatru oraz sprawozdań z wykonania planów półrocznych i rocznych.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji i potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.
- List motywacyjny.
- Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
- Dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje.
Oferty (z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego) należy złożyć w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownik Działu Komunikacji i Marketingu” w Sekretariacie Teatru, w godz. od 8.00 do 15.00 lub przesłać listem poleconym na adres: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku, ul. Branickiego 15, 15-085 Białystok do 22 lipca.
Zastrzegamy możliwość skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna – kandydaci do pracy
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuje się, że:
- Administratorem Danych Osobowych Pani/Pana danych osobowych (dalej ADO) jest Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elektrycznej 12, 15-080 Białystok, adres do korespondencji: ul. Branickiego 15, 15-085 Białystok.
- Kontakt z ADO możliwy jest pod adresem: ul. Branickiego 15, 15-085 Białystok, tel. 85-74-99-198, e-mail sekretariat@dramatyczny.pl.
- Inspektor Ochrony Danych powołany przez ADO jest dostępny pod adresem e-mail: iod@dramatyczny.pl, nr telefonu 85-74-99-198.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w celu przeprowadzenia rekrutacji.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów lub na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania rekrutacji, nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody.
- Ma Pani/Pan prawo do żądania od ADO dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania. W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo żądania usunięcia danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych osobowych.
- Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym i jest Pani/Pan obowiązany do podania danych, a niepodanie danych uniemożliwia przeprowadzenie procesu rekrutacji z Pani/Pana udziałem.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany przy podejmowaniu decyzji, w tym nie będą profilowane.