Oferta pracy – Specjalista/ka ds. mediów społecznościowych
Ogłaszamy nabór na stanowisko: Specjalista/ka ds. mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Dział Komunikacji i Projektów
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane: komunikacja, marketing, dziennikarstwo lub filologia polska.
- Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Biegłość w tworzeniu i redagowaniu tekstów oraz prezentacji o charakterze promocyjno-informacyjnym.
- Sprawne poruszanie się w obszarach mediów i platform społecznościowych.
- Biegłość w obsłudze programów pakietu MS Office, w tym programów graficznych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, samodzielność, zmysł estetyczny, zdolności komunikacyjne.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie profilu Teatru w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, TikTok).
- Przygotowywanie angażujących treści w mediach społecznościowych Teatru.
- Bieżąca aktualizacja treści strony www na podstawie otrzymanych materiałów.
- Opracowywanie form i koncepcji przedsięwzięć artystycznych podejmowanych przez Teatr.
- Tworzenie projektów graficznych docelowo publikowanych na stronie www, profilach w mediach społecznościowych oraz portalach partnerów Teatru.
- Realizacja działań z zakresu Public Relations – budowanie pozytywnego wizerunku Teatru.
- Koordynacja przygotowywania wydawnictw teatralnych np. repertuarów, ulotek, plakatów oraz innych materiałów promocyjnych.
- Koordynowanie dokumentacji fotograficznej, rejestracji video oraz wsparcie w realizacji trailerów reklamowych nowych produkcji teatralnych.
- Organizacja imprez towarzyszących spektaklom oraz innym wydarzeniom.
- Dystrybucja materiałów informacyjnych Teatru.
- Dbanie o jakość i terminową realizację wykonywanych zadań.
- Aktywny udział w życiu Teatru oraz działaniach inicjowanych przez Teatr, w tym:
- uczestnictwo w próbach i przedstawieniach
- pełnienie dyżurów podczas innych wydarzeń organizowanych przez Teatr
- analiza bieżącego repertuaru Teatru oraz śledzenie granych i będących w przygotowaniu przedstawień
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę.
- Pracę w zaangażowanym zespole.
- Benefity pracownicze (m.in. dofinansowanie do wypoczynku wakacyjnego oraz dofinansowanie do karty MultiSport).
Wymagane dokumenty:
- Życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji i potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, które znajdują się w moich dokumentach aplikacyjnych niewymienionych w art. 221 §1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie zgodnie z art. 221 §4 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji/przesłuchania przez Administratora tj. Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elektrycznej 12, 15-080 Białystok. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych znajdującą się w Polityce Prywatności Administratora opublikowaną na stronie internetowej: https://dramatyczny.pl/polityka-prywatnosci/.”
- Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
- Dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje.
- Oferty (z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego) należy złożyć w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista/ka ds. mediów społecznościowych” w Sekretariacie Teatru, w godz. od 8.00 do 15.00 lub przesłać listem poleconym na adres: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku, ul. J.K. Branickiego 15, 15-085 Białystok do 23 września br.
- Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, w trakcie której zostaną poproszone o przygotowanie zadania rekrutacyjnego.
Planowany termin rozpoczęcia pracy: październik br.